Kontakta oss

Kontakta oss gärna med dina frågor.


Adress

Tryckbart
Jordgatan 12
70223 Örebro

Org.nr.

559226-9087

Får man ett korrektur innan beställningen blir bindande?

Ja, efter beställning återkommer vi alltid med ett korrektur som skall godkännas innan ordern blir bindande.

Erbjuder ni andra produkter än det som finns på hemsidan?

Vi kan alltid hjälpa dig att leta fram andra typer av produkter eller hjälpa till med specialproduktion.

Vad är startkostnader?

Startkostnader/Schablonkostnader uppkommer i samband med förberedelsen av ditt tryck, bland annat skapandet av tryckplåtar och justering av tryckmaskiner. Start-, och schablonkostnader är givna per färg och tryckplacering, om inte annat anges.

Hur hanterar ni reklamationer?

Din order behandlas med största noggrannhet. Om du av någon anledning inte skulle vara helt nöjd med slutresultaten, ta kontakt med oss via e-post till info@tryckbart.se

Inom en arbetsdag får du svar på din reklamation. Tillsammans försöker vi hitta den bästa lösningen på problemet. Om du som kund inte är nöjd är inte vi det heller. Om vi har fallit kort och kunde ha levererat en produkt av bättre kvalitet, kommer du få en ny order. Mer information kan du hitta under allmänna villkor.

Vilka tryckmetoder använder ni?

Vi använder:

- Lasergravyr
- CO² lasergravyr
- Tampotryck
- Screentryck
- Digitalt transfertryck
- Keramiskt transfertryck
- Doming
- Relieftryck
- Sublimationstryck
- Stickers
- Digitala tryck


Beställning

Beställningar tas endast emot via hemsida, e-post och telefon.

Priser

Samtliga priser är angivna i SEK exklusive moms. En beställning bekräftas alltid genom en orderbekräftelse.

Fraktkostnader

Frakt sker Ex works.

Betalningsvillkor

30 dagar efter godkänd kreditprövning.

Leveranstider

Normal leveranstid är 3-4 veckor efter lagd order. Både längre & kortare leveranstid kan förekomma i vissa fall.

Avgifter

Inga faktureringsavgifter, expeditionsavgifter eller liknande förekommer.

Kundens ansvar

Kontrollera att översänt korrektur är korrekt & att kontrollera att godset är levererat enligt beställning. Eventuella fel & skador meddelas omgående och senast 7 dagar efter leverans.

Reklamation

Kontakta kundservice omgående när en leverans innehåller skadade eller felaktiga varor. Returnera aldrig varor utan att först kontakta kundservice.

Ångerrätt

Det finns ingen ångerrätt på beställda varor. I de fall förädling ej har påbörjats försöker vi i största mån tillgodose kunds önskan om att häva köpet. Kostnader som som kan uppkomma debiteras alltid kunden.